Online marketeer
Ben jij op zoek naar een nieuwe en leuke uitdaging als marketeer? Dan is deze funtie misschien wel iets voor jou!
Als online marketeer speel je een centrale rol in de organisatie, je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en uitvoering van een allround pakket aan marketingtaken. De marketingstrategie? Die staat op papier. Je overziet de voortgang van meerdere marketingtrajecten, verder treed je op als projectleider en sparringpartner voor het Management Team waarbij je actief meedenkt over visie en het beleid op het gebied van marketing. Je werkt aan verschillende online campagnes op basis van de klantenreis.
Jouw focus ligt op de online zichtbaarheid van ons bedrijf. Onderdeel hiervan is content creatie zoals het schrijven van content voor social media en nieuwsbrieven. Ook het up-to-date houden van onze website is een belangrijk onderdeel. Je houdt je bezig met het optimaliseren van conversies, performance en verkeer.
Je bent flexibel, stressbestendig, creatief en oplossingsgericht. Je hebt ervaring in het opzetten en uitvoeren van marketingactiviteiten. Je bent een teamspeler met sterke sociale vaardigheden en werkt gestructureerd. Jij combineert je creatieve talent met een commerciële instelling om online de juiste activiteiten in te zetten om de doelstelling van onze organisatie te behalen.
Kernactiviteiten en verantwoordelijkheden
– Ontwikkelen, uitvoeren en coördineren van marketingactiviteiten.
– Het initiëren, signaleren en bewaken van de merkenportfolio;
– Content creatie op basis van een content kalender en online strategie. Denk aan het schrijven van social media posts, blogs en nieuwsbrieven.
– Google Ads accounts beheren en optimaliseren voor de website. Kwaliteitsscores van landingspagina’s optimaliseren.
– Website beheer: verbeteren en optimaliseren van de website, aanmaken van nieuwe landingspagina’s / contentpagina’s. Waarbij je altijd alles zo SEO-proof mogelijk maakt.
– Online & Offline campagnes opzetten en uitvoeren in samenspraak met Management Team en Sales.
– E-mail marketing activiteiten op basis van doelgroep segmentatie.
– Rapportage en analyse activiteiten; analyseren van website en campagne prestaties
Functie-eisen
– HBO werk- en denkniveau
– + 3 jaar relevante werkervaring;
– Goede copywriter & communicatief vaardig;
– Ervaring met het opstellen van marketingplannen;
– Kennis van de meest recente online marketing- en communicatie tools en technieken;
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
– Ervaring met WordPress is een pre;
– Organisatorisch sterk met analytische capaciteiten;
– Commercieel en klantgericht;
– Creatief en accuraat;
– Kan uitstekend projectmatig werken.
Wie wij zijn
Humanication is trainingsorganisatie met een ambitieus en gedreven team.
Wij inspireren mensen door middel van training en coaching om hun geluk en succes op een simpele en krachtige manier te verhogen. Deelnemers aan onze trainingen worden begeleid om het leven vanuit verschillende perspectieven te bekijken en in staat gesteld het leven te creëren dat zij voor ogen hebben. Hierdoor kunnen zij meer succes en geluk ervaren op verschillende gebieden zoals bijvoorbeeld in relaties, werk en invulling van vrije tijd.
Wat bieden wij?
• Een mooie rol met veel vrijheid en verantwoordelijkheid, voor vanaf 32 tot 40 uur per week in een energieke organisatie
• Een telefoon en laptop van de zaak horen tot je standaarduitrusting.
• Afhankelijk van je achtergrond en ervaring ontvang je een passend salaris.
• Extra inkomsten op basis van een bonussysteem.
• De mogelijkheid om je eigen groeipad te bepalen incl. bijpassende trainingen natuurlijk.
• De mogelijkheid om in overleg hybride te werken.
• Vergoeding van je reiskosten wanneer je deze toch maakt.
Zie je deze job zitten of ken je iemand die deze baan op het lijf geschreven is?
Reageer direct door te mailen naar office@humanication.nl t.n.v. Janneke Stalman met je CV en motivatie!