Wil jij als office manager de ruimte krijgen om echt het verschil te maken? Lees verder en solliciteer!

 

Als office manager ben je de ‘spin in het web’ waar het faciliteren van onze trainingen betreft. Je bent breed inzetbaar binnen het verzorgen van onze (deelnemers)administratie en processen. Daarnaast ben je het visitekaartje van Humanication op locatie, samen met je collega’s van verschillende afdelingen zorg jij ervoor dat de dienstverlening tijdens de trainingen naar de deelnemers, trainers en andere relaties op rolletjes loopt. Jouw energie en focus is service- en resultaatgericht. Het is belangrijk om planmatig te werk te gaan, prioriteiten te kunnen stellen, het overzicht te houden en tegelijkertijd flexibel met ad-hoc situaties om kunt gaan. Je pakt nieuwe werkzaamheden op en weet problemen op te lossen.

 

Maar wat ga je dan precies doen?

  • Gasten en deelnemers ontvangen bij trainingen of workshops;
  • Voorraadbeheer en inkoop van trainingsmaterialen en benodigdheden;
  • Ondersteuning bij HR-activiteiten, inclusief onboarding van nieuwe medewerkers;
  • Efficiënt beheer van inkomende en uitgaande correspondentie;
  • Afstemming en contractonderhandeling met leveranciers;
  • Invoeren en verwerken van gegevens in o.a. het CRM-systeem en de online leeromgeving voor deelnemers;
  • Andere voorkomende administratieve en planning werkzaamheden;
  • Samenwerken met de Trainingsadviseurs en de collega’s van de boekhouding.

 

Over ons

Humanication is trainingsorganisatie met een ambitieus en gedreven team. Wij inspireren mensen door middel van training en coaching om hun geluk en succes op een simpele en krachtige manier te verhogen. Deelnemers aan onze trainingen worden begeleid om het leven vanuit verschillende perspectieven te bekijken en in staat gesteld het leven te creëren dat zij voor ogen hebben. Hierdoor kunnen zij meer succes en geluk ervaren op verschillende gebieden zoals bijvoorbeeld in relaties, werk en invulling van vrije tijd.

 

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 1 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden;
  • Je kan je goed inleven in de klant en je denkt in oplossingen;
  • Je werkt secuur;
  • Je bent sociaal lenig (flexibiliteit, veranderbereidheid, gelijkwaardigheid);
  • Je hebt logisch inzicht en beoordelingsvermogen;
  • Je hebt uitstekende kennis van Word, Excel en PowerPoint;
  • Je bent een duizendpoot en voelt je fijn als spin in ‘t web!

 

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende en uitdagende functie. Wij hechten sterk aan persoonlijke groei, hierdoor sta je nooit stil. Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien;
  • Het betreft een tijdelijke aanstelling met uitzicht op vast, van 32 uur dienstverband;
  • Ruimte om je werkzaamheden flexibel in te delen;
  • Een betrokken en open organisatie cultuur met fijne collega’s die vanuit trots en bevlogenheid hun vak uitoefenen;
  • Passend salaris op basis van je ervaring;
  • De mogelijkheid om snel aan de slag te gaan.

 

Zie je deze job zitten of ken je iemand die deze baan op het lijf geschreven is?

Soliciteer direct door te mailen naar office@humanication.nl t.n.v. Janneke Stalman met je CV en motivatie!

Reageer voor 27 oktober a.s., gesprekken vinden plaats in de laatste week van oktober en de eerste week van november.